Circa u nostru novu pruduttu - A dimensione perfetta, bona qualità, grande locu di almacenamento

fabbrica 1.professional
Scala A.Company: A pianta copre un spaziu di 8000 quadru.A prima fase di l'attellu copre un spaziu di 3500 ㎡
B.Workshop Equipment: Avanzata machini full-autumàticu
C.Our tecnulugia: Computer cuntrollu numericu high-tech
D.Our Staff: cù più di 50 impiegati, a maiò parte di elli sò cun inclusi Sette anni di sperienza in tecnulugia di stampa rotazionale. Ci sò dece persunale di gestione, dui ingegneri prufessiunali, sette rapprisentanti di vendita, è a maiò parte di elli sò bachelor o sopra gradu.
E. I nostri servizii: U serviziu post-vendita di pre-vendita omnidirezionale
2.Materiale di alta qualità
Usemu LLDPE per u pruduttu. Chì hè un bonu materiale per i prudutti di plastica. Face i nostri prudutti assai più durable, anti-UV, a prova di scossa è a prova d'acqua. Questi vantaghji ci aiutanu à fà prudutti più speciali, cum'è cisterna di carburante, cisterna RV, è certi prudutti esterni.
A tecnulugia di rotazione-molded assicura resistenza à l'impattu è durabilità à longu andà per a scatula militare.
3.Usage détails
Selezziunate l'alimentu è i materiali PE impurtati, prutezzione di l'ambiente, micca fade.Una barra di sigillatura, chì pò prevene l'acqua in u box.Our prudutti ponu travaglià in un ambiente estremamente, da -20 ° -120 ° gradi.A cerniera d'auto-stop di lunghezza completa pò fà chì u coperchiu di a scatula ùn si vulterà eccessivamente è dannu. Equipatu di cuscinetti antiscivolo senza cuciture, chì mantenenu a stabilità di a scatula militare in terra.
4. Paragunate cù l'equipaggiu di tiru direttu,
In cunfrontu cù l'attrezzatura tradiziunale di u focu direttu, l'attrezzatura di formatura di rotulazione cù una struttura integrata di u passaghju di coccia in u fornu pò migliurà l'efficienza di u furmulariu di 30%, è l'efficienza energetica è u tassu d'utilizazione di l'equipaggiu sò alti.U risparmiu d'energia di a macchina di molding rolling hè di circa 20%.À u listessu tempu, u metudu di muffa di calculu di grande muffa pò riduce u costu di a fabricazione di muffa da 30% è accurtà u tempu di 1/3 in paragunà cù u metudu di stampa manuale.A ricerca è u sviluppu di u metudu di formatura integrale di schiuma cava per i grandi prudutti di plastica pò rimpiazzà u metale cù plastica è riduce assai u pesu di i prudutti.Per esempiu, u pesu di i casi di imballaggio di missile pò esse ridutta da 200%, u corpu generale di l'automobile pò esse ridutta da 55%, è u rendiment d'insulazione di u calore pò esse aumentatu da 25%.


Tempu di Postu: Oct-09-2022