Caratteristiche è applicazioni di rotomolding

Chì sò e caratteristiche generale di u prucessu di rotomolding è quali sò e so applicazioni?Amparate più nantu à questu cun mè.

E caratteristiche di u prucessu di rotomolding sò principalmente i seguenti:

1. rotomolding costu muffa hè bassu - i stessi prudutti taglia, rotomolding costu muffa hè circa 1/3 à 1/4 di u costu di colpu muffa, muffa iniezione, adattatu per i grandi prudutti di plastica.

2. Bona forza di bordu di i prudutti rotomolded - rotomolding pò ghjunghje sin'à un gruixu di più di 5 mm à a riva di u pruduttu, è risolve u rotomolding bordu prodottu cavu pò piazzà vari parti inlay.

3. a forma di i prudutti rotomolded pò esse assai cumplessu è u gruixu pò esse più di 5 millimeters.

4. rotomolding pò pruduce prudutti cumplettamente chjusu.

5. I prudutti di rotomolding ponu esse pienu di materiale spumante per ottene a preservazione di u calore.

6. Ùn ci hè bisognu di aghjustà u muffa, u gruixu di u muru di i prudutti di rotomolding pò esse liberatu (più di 2mm).

7. rotomolding hà ancu i so disadvantages: perchè u materiale deve esse terra è sfracicatu, u costu aumenta;u ciculu di trasfurmazioni hè longu, è per quessa ùn hè micca adattatu per a pruduzzioni di massa;varietà di plastica dispunibuli sò menu;apre è chjude u moldu hè un travagliu fisicu pisanti.

ffngeas

Applicazioni

Attualmente, i prudutti di rotomolding ponu esse aduprati in trasporti, strutture di sicurezza di trafficu, industria di divertimentu, dragage di canali di fiume, industria di custruzzione, trattamentu d'acqua, medicina è alimentazione, elettronica, industria chimica, acquacultura, stampa tessili è tintura è altre industrie.

1. Vessel tippu parti rotomolding.
Queste parti di plastica sò largamente usate in scatuli di almacenamentu è fornitura, tanki d'acqua, contenitori di almacenamentu è trasportu per varii chimichi industriali, cum'è acidu, alkali, sali, fertilizzanti chimichi, cisterne di almacenamento di pesticidi, imprese chimiche, pittura industriale, produzzione di terre rare. u cisterna di lavà, cisterna di reazione, casse, cassoni di basura, fosse settiche, cisterne d'acqua viva, etc.

2. Parti di plastica rotazionale per u trasportu.
Principalmente l'applicazione di resina di pasta di polietilene è cloruru di polivinile, rotomolding una varietà di parti di l'automobile, cum'è u coddu di l'aria condizionata, tubu turbulente, schienale, bracciolo, serbatoio di carburante, parafango, telaio di porta è coperchio di cambio, shell di batteria, vitture di neve è carburante per moto. cisterne, cisterne di carburante di l'aviò, yachts è i so tanki d'acqua, barche chjuche è barche è bacini trà l'ammortizzatore di buffer, etc.

3. Attrezzatura sportiva, ghjoculi, parti artisgianali rotomolding.
Principalmente pasta di PVC rotomolding di diverse parti, cum'è palloni d'acqua, palle flottanti, piscine chjuche, barche di ricreazione è i so tanki d'acqua, cuscini per sedi di bicicletta, pallets rotomolding, surfboards, etc. Giocattoli cum'è poni, bambole, scatole di sabbia di ghjoculi, moda. mudelli di mudelli, artighjanali, etc.

4. Tutti i tipi di parti rotomolding grande o micca standard.
Scaffali, conchiglie di macchine, scudi, paralumi, spruzzatori agricoli, mobili, canoe, tettoie per campeggi, apparecchiature per campi sportivi, fioriere, bagni, toilette, sale telefoniche, pannelli pubblicitari, sedie, pilastri isolanti autostradali, coni di traffico, boe di fiumi e di mare , crash barils è barriere di custruzzione, etc.

Vulete sapè di più nantu à i pruduttori di rotomolding, fate attenzione à noi!

savasv

Tempu di post: 18-Jan-2022