A prima fabbrica di rotomolding in Cina aduprate materiale PP per fà grandi prudutti di rotomolding

Perprudutti di rotomolding, hè assai difficiuli di utilizà materiale PP per fà prudutti.

Prima di tuttu, andemu à vede a particularità di u materiale.

wps_doc_0

A densità di materiale PP hè chjuca, a rigidità di forza, a durezza è a resistenza à u calore sò megliu cà u polietilene di bassa pressione, pò esse usata à circa 100 gradi, hà una bona prestazione elettrica è l'insulazione d'alta frequenza ùn hè micca affettata da l'umidità.Tali caratteristiche di plastica deve esse urigginariamente a forza principale di i prudutti di rotomolding domesticu, ma cum'è un fabricatore, avemu da cunsiderà e caratteristiche di stampa di materiale PP.
1.Materiale cristallizatu, picculu hygroscopic, faciuli à funnu rupture, cuntattu à longu andà cù metallu caldu facile à decompose.
2.A fluidità hè bona, ma a gamma di shrinkage è u valore di shrinkage sò grande, è i buchi di shrinkage sò faciuli à accade.
3. A vitezza di rinfrescamentu hè viloci, u sistema di pouring è u sistema di rinfrescante deve dissipate u calore pianu pianu, è attente à cuntrullà a temperatura di u muffa.Quandu a temperatura di u materiale hè bassa temperatura è alta pressione, hè faciule d'Orientà.Quandu a temperatura di u moldu hè sottu à 50 gradi, i parti di plastica ùn sò micca liscia, faciuli di pruducia fusione poveru, marche di flussu, è faciuli di deformazione è di deformazione sopra à 90 gradi 4. Spessore di u muru di plastica deve esse uniforme, evitendu a mancanza di cola, anguli sharp. , per prevene a cuncentrazione di stress.

wps_doc_1

In cunclusioni, u funziunamentu di materiale PP ùn hè stabile, è u tempu molding diprudutti di rotomoldinghè longu, cusì ùn hè micca adattatu per utilizà materiale PP cum'è materia prima.

Quandu u nostru cliente dà sta quistione, avemu dettu micca senza alcuna cunsiderazione.A limitazione di u pensamentu tradiziunale ci impedisce di pruvà novi materiali.Pò esse pinsatu chì se u materiale PP hè veramente usatu per fà stu pruduttu, simu un fabricatore di rotomolding raru in Cina, Perchè hè assai raru di utilizà materiale PP per fà prudutti di rotomolding.Allora avemu decisu di pruvà, è vale a pena di fà.U prucessu era più faciule ch'è avemu imaginatu.Dopu à una ora, un pruduttu rotomolding fattu di materiale PP apparsu davanti à noi.U novu pruduttu hè assai più duru chè u solitu rpruduttu oto-molded.A superficia hà ancu più gloss.In cunfrontu cù i materiali pp ordinali, stu pruduttu hè più duttile è micca faciule da danni.

wps_doc_2

Cù i vantaghji di PP è PE, avemu sviluppatu i nostri punti di forza è evitati i nostri debule.Avemu usatu a nostra propria sapè fà per compie stu travagliu assai difficiule in l'industria.In u futuru, ùn avemu micca da preoccupari di a dumanda di i clienti per fà prudutti cù materiale PP.Cù i vantaghji di i dui, i nostri prudutti diventeranu definitivamente più è più eccezziunale.


Tempu di Postu: Dec-01-2022