Prudutti di rotomolding culuriti in a vita normale è cumu superà a carenza

I prudutti di rotomolding ponu esse aduprati in trasporti, strutture di sicurezza di trafficu, industria di divertimentu, dragage di fiumi è corsi d'acqua, industria di custruzzione, trattamentu di l'acqua, medicina è alimentazione, elettronica, chimica, acquacultura, stampa tessili, tintura è altre industrie.

1.Rotational molding parts of containers

Stu tipu di parti di plastica hè largamente utilizatu in scatuli di almacenamento è alimentazione, tanki di almacenamento, diversi contenitori di almacenamentu chimicu industriale è trasportu, cum'è acidu, alkali, sali, fertilizzanti chimichi, tanki di almacenamento di pesticidi, imprese chimiche, rivestimenti industriali, produzzione di terre rare in u cisterna di lavare, u cisterna di reazione, a scatula di turnover, a basura di a basura, a fossa settica, u cisterna d'acqua viva è cusì.

wps_doc_0

2.Rotomolding parti per i veiculi

Principalmente l'applicazione di resina di polietilene è pasta di PVC, stampatura rotazionale di diverse parti di l'automobile, cum'è gomiti di aria condizionata, tubi vortex, schienali, corrimano, serbatoi di carburante, parafanghi, telai di porte è coperchi di leva di cambio, alloggi di batterie, serbatoi di carburante per motoslitte è motociclette, tanki di carburante di l'aeronautica, yachts è i so tanki d'acqua, barche è buffer absorbers trà barche è docks.

wps_doc_1

3. Attrezzatura sportiva, ghjoculi, artighjanali è pezzi di molding rotational

Ci sò principarmenti PVC pasta rotational molding di parechji parti, comu palle d'acqua, galleggianti, piscinetti chjuchi, barche recreative è i so tanki, cuscini di sedi di bicicletta, pallets rotomolding, surfboards è cetara è cetara.Ghjochi cum'è poni, bambole, sandboxes di ghjoculi, mudelli di mudelli di moda, crafts, etc.

 wps_doc_2

4. Tutti i tipi di pezzi di rottura rotazionale grande o micca standard

Scaffali per scaffali, alloggiamenti per macchine, coperchi protettivi, paralumi, spruzzatori agricoli, mobili, canoe, tettoie per campeggi, installazioni di campi sportivi, fioriere, bagni, toilette, cabine telefoniche, cartelloni pubblicitari, sedie, moli autostradali, coni di traffico, boe di fiume e di mare, barili anti-collisione è barriere di custruzzione, etc.

wps_doc_3

Micca solu a forma, pudemu fàprudutti di rotomoldingin different colors.Even pudemu mischjà u culore.

Oghje, cù u cambiamentu materiale, i prudutti di rotomolding ponu esse duru, molle, etc. Significa chì pudemu fà più prudutti in stu prucessu plasticu.

Ma u prucessu di rotomolding hà ancu qualchì mancanza, cum'è a capacità di pruduzzione bassa, u prezzu più altu.


Tempu di post: 14-10-2022