FIFA World Cup Qatar 2022: In cerca di una figura di stampa rotazionale in a Sapienza di "Made in China"

wps_doc_0

 

A 22a Copa Mondiale hè stata in Qatar, chì hà fattu u focu mundiale in Qatar, un paese in l'Asia occidentale.Comu tutti sapemu, Qatar hè un paese assai riccu.Per sta Copa Mondiale, Qatar hà spesu 220 miliardi di dollari per custruisce ottu grandi stadii.

wps_doc_1

Cina hà cuntrattu per custruisce u stadiu principale di a Copa Mondiale di Qatar 2022 - Lusail Stadium.A saviezza cinese pò esse vistu in ogni locu in u stadiu.Da l'outlet di l'aria di l'aria condizionata à u sediu, pudete vede a saviezza da a squadra di custruzzione cinese.

wps_doc_2

Sta sedia hè fatta diPrucessu di stampa rotazionale.U clima di u Qatar hè assai estremamente, è u materiale di stampa rotazionale hà e caratteristiche di resistenza à l'acidu è à l'alkali è a resistenza à a corrosione, chì hè assai adattatu per l'usu in u clima estremu.

In cunfrontu cù l'altri prudutti di plastica, i prudutti di stampa rotazionale sò più largamente usati fora.Di solitu, mobili outdoor, strutture di divertimentu, boe è boe ùn ponu micca fà senza a figura di molding rotational.

Ci rende ancu orgogliosi di vede i prudutti di rotational molding in u palcuscenicu di a Copa Mondiale.Questu prova chì i prudutti di rotazione sò sempre più accettati da i cunsumatori, è a gamma di prudutti di rotazione hè più è più larga.

 wps_doc_3

Inoltre, accoltamu u cliente chì ci dà una nova idea per fà prudutti di stampa rotazionale. Quì, sustenemu un bonu serviziu.I prudutti ODM è OEM.

A squadra di custruzzione chinesa hà sappiutu nantu à a scena mundiale.U mondu si capisce chì micca solu i picculi commodities sò fatti in Cina, ma in u futuru, squadre architettoniche chinesi è squadre di cuncepimentu andaranu globale cù fabbriche cinesi.

Cambiaranu a so mente tradiziunale, a Cina ùn hè micca solu pruduce prudutti boni, ma pudemu fà prudutti di bona qualità è creativi.

Vuleriamu fà prudutti creativi, dunque s'è vo avete una nova idea, ùn esitate à cuntattateci. Vi aspitteremu quì.


Tempu di Postu: Nov-25-2022