Realizà una nova svolta: casu di 4,4 m di lunghezza

Cixi Youte Plastic Container Co., Ltd hà un novu prughjettu per a scatula di 4,4 m di lunghezza. A scatula hè aduprata per materiale speciale, incarna cumplettamente i vantaghji di u molding rotazionale:
1.Processu di molding rotational pò fà prudutti assai grande;
2.Rotational prucessu molding pò fà picculi quantità.
imagine 1
Prima, u nostru più grandescatula d'arnesihè 3.95m, esportà à Dubai.E i clienti facenu cum'è u disignu è u prucessu.Semu prufessiunali in scatula militare, Stu novu casu pò esse unu di i nostri disinni più innovatori.Stu casu hè impermeable à a temperatura è l'impattu, mentre chì a groove di guarnizione modellata permette una custruzzione ermetica è impermeabile.Stu casu pò esse stampatu in quasi ogni culore necessariu è pò esse opzionale, in etichette di muffa è interni persunalizati per adattà perfettamente à e vostre parti.
imagine 2
I nostri clienti anu digià principiatu à aduprà sta funzione per appiccicà cinturini è pannelli in u locu, ma avemu ancu imaginate un muntamentu faciule in cornici d'acciaio per mantene l'equipaggiu pesante, un postu faciule di fasteners meccanichi per mantene i vostri interni di schiuma persunalizati, o simpricimenti muntanti l'elettronica per una cunfigurazione aperta rapida è usu.E pussibulità sò infinite è simu entusiasti di vede cumu i nostri clienti cumincianu à aduprà sta funzione in i prossimi anni.
Sicondu u disignu, pudete vede chì a scatula pò apre da a cima è dui lati separati. È hà u pede di u furgone, ancu avete prudutti assai pisanti in l'internu, pudete spustà facilmente.
A scatula hè assai forte è dura.A nostrascatula militarihè anti UV è a prova di scossa, a prova d'acqua è a prova di polvere.
Cixi Youte Plastic Container Co., Ltd furnisce un bonu serviziu perOEM è ODM.Avemu un bonu dipartimentu di R & D, travagliendu per e vostre idee. Cù u sviluppu di u moldu, ancu pudete avè solu 1 pruduttu pc.
I prudutti di stampa rotazionale sò u megliu plasticu per l'usu all'apertu è l'usu à longu andà. Hè assai bonu per i prudutti pesanti, è pò esse usatu per assai tempu.
Ùn esitate à cuntattateci se avete qualchì quistione.


Tempu di post: 07-07-2022