Rotomolding-Un ramu impurtante di i prudutti di plastica

Cixi Youte Plastic Container Co.,Ltd passu à l'estiu. L'estiu hè a peor stagione per i nostri travagliadori.Per a temperatura alta.Avemu da aduprà u fornu per pruduce i nostri prudutti, avemu bisognu di u focu, Ma nimu ùn vulete travaglià cù u focu in l'estiu.

31bbc760aec3a0b3713ac4d22355ca4

Avà i sport all'apertu sò assai populari, vulemu creà più prudutti di sport all'aperto, cum'è scatula d'arnesi è cassetti di almacenamento di camion. È u nostru novu prughjettu hè nantu à a tenda di tettu.

6f18f6b84e725ce87ba6fa3e2236d02

Hè una idea eccellente per i nostri clienti chì volenu fà una tenda di tettuprucessu di rotomolding.

Comu sapemu, a tenda di u tettu hè sempre fatta di ABS, tavola d'acciaio. Ma anu qualchì mancanza.

L'ABS hè faciule fà ordini grossi, è u prezzu hè prezzu, ma u materiale ùn hè micca bonu per l'esterno. Ùn hè micca UV-anti, se l'utilizate per un bellu pezzu, piacerà i cookies, è rottu una volta toccu.

A tavola d'acciaio hè bona per l'esterno, ma hè troppu pesante, è pò't fà spiciali shape.So prucessu rotomolding hè una bona scelta di novi prudutti.

Avà avemu più è più prughjettu chì i clienti volenu cambià i prudutti di l'acciaio in rotomolding.Not solu per u prezzu più prezzu, ma ancu a bona qualità, assai più durable cù un bonu prezzu.

È sicondu i vantaghji, simu cunfidenti di fà prudutti cù u nostru prucessu. Sapete chì u prucessu di rotomolding hè un ramu impurtante di u prucessu di plastica, utilizatu assai largamente. Esempiu:

1. Containerroto-moldingparti:

Hè largamente utilizatu in cisterna di almacenamento, cisterna di almacenamento di diversi sustanzi chimichi liquidi (cum'è acidu, alkali, sali, fertilizzanti chimichi, pesticidi, etc.), cuntainer di benzina (cisterna di almacenamento di benzina è cisterna di carburante di l'automobile è l'aviò), cunchiglia di batteria, ecc.

 7feaf9f7935b7c0f6c65c72dc24bcab

2. Roto-moldingparti per l'automobile:

Bastamente hè l 'applicazzioni polyethylene è polyvinyl chloride pasta di resina, roll mudellu ogni tipu di pipa, esse cum'è aria condizionata curva, back di una sedia, bracciolo à aspittà.

3.Sequipaghji portu è diversi sustituti:

Principalmente PVC pasta rolling plastic parts, cum'è palloni d'acqua, palle flottanti, cuscini di sedi di bicicletta, barche è trà a barca è l'assorbitore di buffer dock, etc.

4, Toys, mudelli, crafts, etc:

Perchè uroto-moldingmuffa pò esse fatta da fusione di precisione, electrocasting è altri prucessi;A superficia di urotativui pezzi di muffa hè assai bonu per "copià" a struttura fina di a superficia di a cavità di u moldu.Dunque, urotativuU metudu di mudificazione pò fà i prudutti assai dilicati è belli, cusì hè spessu usatu per fà prudutti cù un grande valore ornamentale, in particulare ghjoculi, mudelli, artisgiani è cusì.

 


Tempu di post: Jul-13-2022