Faremu pannelli di vittura interamente di plastica invece di metallu ?

Di sicuru sì!
Di solitu u pesu ligeru di l'automobile deve principià da i materiali è a tecnulugia.Cù u sviluppu di a tecnulugia, a cumminazzioni di novi materiali, novi strutture è novi prucessi hà datu nascita à una struttura di corpu ligera speciale: u corpu integratu.

1.u pesu pò esse ridutta da 60%

A carrozzeria di a vittura cumuna hè generalmente cumposta da una serie di parti cum'è u pannellu di a porta, a tappa superiore, a sub-piastra di l'ala frontale è posteriore, u pianu di u latu, u pianu è cusì.Dopu a stampa di piastra d'acciaio, a saldatura di piastra, u corpu in pittura bianca è l'assemblea finale, tutta a vittura hè furmatu.Cum'è una parte di cuscinetti, u corpu hè a fonte principale di u pesu di a vittura è ghjoca un rolu protettivu in a sicurità di l'occupanti.In a nostra mente pare cusì.
图片1
U corpu di un corpu hè cumplitamenti sfarente da a superficia, è hà un nome più inesperu - corpu plasticu.

Cum'è u nome suggerisce, u corpu hè principalmente fattu di un rollu di plastica ligera, un tipu di plastica.Sta struttura di u corpu hè sfarente da u metudu tradiziunale di fabricazione di u corpu, utilizendu materiale polimeru invece di l'acciaio, è l'usu di u prucessu di formatura integrale di plastica rotazionale per fabricà u corpu, perchè a materia prima pò esse tonificata, u corpu ùn hà più bisognu di pittura. , omessi processi di stampatura è spruzzatura, questu hè "rotomolding"
图片2
A plastica hè largamente usata in i vitture, ma un corpu di plastica hè una sorpresa?Tali prucessi è materiali ponu fà u veiculu significativamente più liggeru.

A causa di e caratteristiche di u pesu ligeru è a struttura simplice, stu tipu di struttura di u corpu hè principarmenti utilizatu in vitture elettriche, chì cunforma ancu à a tendenza di u sviluppu di i veiculi d'energia nova.Per esempiu, l'ECOmove QBEAK di Danimarca, un veiculu elettricu efficiente in energia, avia una dimensione di corpu di 3,000 × 1,750 × 1,630 mm è una massa adatta di solu 425Kg.Mentre i vitture tradiziunali di a stessa dimensione pesanu più di 1 000 kg, ancu u più chjucu Smart, cù un corpu di 2 695 × 1 663 × 1 555 mm, hà una massa di ricambio di 920-963 kg.

图片3

In teoria, u corpu di forma unica usa una struttura simplice è plastica ligera, salvendu più di 60% di u pesu di un corpu metallicu di specificazioni simili.

2. Prucessu molding rotational: novu sviluppu vittura più veloce
Sapemu i benefici di stu prucessu di mudificazione, allora chì hè u prucessu di roto-molding integrale?Hè simpricimenti aghjunghjendu materie prime plastiche à specifichi in un muffa, poi fate u muffa longu a rotazione di dui assi verticali è riscaldanu incessantemente, u muffa di plastica serà sottu à l'azzione di a gravità è di l'energia termica, uniformemente rivestita, adesiva di fusione nantu à tutta a superficia di a cavità, furmendu a forma di u necessariu, dinò à traversu u paràmetru di rinfrescante, prucessu di stripping dopu à un prudutti integrata, etc.. Sottu hè u schema schematic prucessu simplificatu.

Una di e caratteristiche di u prucessu di formatura rotazionale integrale hè chì i prudutti di plastica cavu grandi o super grande cù superfici curve cumplessi ponu esse preparati in un tempu.Questu solu risponde à u voluminu di a carrozzeria di a vittura, e linee d'apparenza razionalizzate, e esigenze di superficia curva liscia.
Qualchidunu pò cunfundàprucessu di stampatura di plastica cum'è un prucessu di stampatura di stampa in una sola pezza,in fatti, l 'ultimu hè duvuta à simplificà a tecnulugia di saldatura, migliurà a forza struttura, valurizà u scopu di u sessu bellu, vede più à a porta in u stamping, ma ùn hè fora di u corpu di mètudu manifattura tradiziunali, è u primu. hè un metudu di suvversive à a fabricazione di carrozzeria una volta finita.

Ancu s'è a tecnulugia hè sempre in a so zitiddina, hà ancu assai vantaghji.Cum'è:

U sviluppu di i veiculi tradiziunali costa circa 13 milioni di USD, chì restringe assai u sviluppu di e vitture.Stu novu prucessu simplifica a struttura di u corpu, riduce a difficultà è u costu di a fabricazione di pezzi, è accurtà u ciculu di fabricazione di i prudutti.

In cunfrontu cù u corpu di l'acciaio tradiziunale, u pesu di u corpu di plastica hè ridutta di più di duie volte, chì aiuta à ottene u corpu ligeru è riduce u cunsumu di carburante.

A tecnulugia di stampa in un colpu hà una varietà di kit di moduli, chì permette a produzzione persunalizata è migliurà u gradu di individualità di a carrozzeria.

A causa di l'usu di plastica ecologica, a carrozzeria ùn contaminarà l'ambiente, è a carrozzeria ùn serà micca corroduta durante l'usu di ogni ghjornu.

A carrozzeria di a vittura pò esse fatta nantu à a superficia di a classe A da a mistura di culori di materiali, chì risparmia assai investimenti in u prucessu di fosfatazione è l'elettroforesi cumparatu cù u prucessu di pittura tradiziunale, facendu u prucessu di produzzione più ecologicu è menu cunsumu d'energia.
3. corpu plastica pò esse sicuru oltri
Sapemu chì u corpu di i requisiti di sicurezza sò assai alti, stu tipu di corpu di moldura pò veramente risponde à i requisiti di forza, pò prutege a nostra sicurezza?Chì sò i so vantaghji è svantaghji?

Duvuta à a forza naturale di plastica, è facile à pruduce deformazione shrinkage, struttura plastica simplice ùn hè micca abbastanza à scuntrà i bisogni di forza.In ordine à scioglie stu prublema, assai corpu integrata vi aduprà custruitu-in struttura maglia azzaru o aghjunghje materiali rinfurzà cum'è fibra di vetru, à valurizà a forza strutturale di u corpu.

In u casu di una struttura d'acciaio internu, a rete hè incrustata in u moldu è rivestita cù materiale durante u prucessu di rotazione, cum'è in una struttura di cimentu armatu, a rete contru à u shrinkage di u plasticu è aumenta a forza di u corpu.Inoltre, per rinfurzà u corpu, certi pruduttori aghjunghjenu un quadru d'aluminiu in u corpu, ancu s'è u pesu aumenta una parte di u corpu, ma pò assicurà efficacemente a sicurità di u sistema di putenza muntatu nantu à u quadru.

Di sicuru, à causa di un molding tuttu u corpu plasticu di muffa machining accuratezza, vitezza, cumminendu un mudellu unità di i prudutti hannu esigenze più altu, prucessu hè difficiule, s'è simpricimenti cù fibra rinfurzata, sia in anticipu o dopu mischjà pò fà fibre mischjà cù materia prima uniformly , Questu hà purtatu direttamente à i prudutti chì e proprietà meccaniche di u corpu di a vittura ùn sò micca assai stabili.

In cunclusioni, u modellu di un pezzu reduce assai u pesu di u corpu da u puntu di vista di u materiale è a struttura.Ancu s'è stu tipu di corpu hà sempre assai difetti in u stadiu attuale, hè sempre in a so zitiddina, ma ci sò piani per rinfurzà a forza.

A tecnulugia hè attualmente limitata à u mercatu di i veiculi elettrici à bassa velocità, ma hè prevista per esse largamente utilizata in u futuru.A sicurezza mejorata serà chjave per un rollout più largu.

Se vede una vittura elettrica in a strada in u futuru, a ghjente puderia dì solu "Guardate, hè plastica".Pudete dì: "Cellu, questu hè un corpu di plastica modellata".


Tempu di Post: 13-May-2022