Benvenuti à a Mostra di l'Air Show 2022 in Cina

Cari tutti:

L'8-12 di nuvembre di u 2022, Cixi Youte Plastic Container Co.,Ltd realizarà una mostra di cinque ghjorni à u Zhuhai Jinsha International Expo Center.Seremu mustrà a nostra casella militare più venduta è altri campioni, crede chì ci serà unu chì ti piace.

dgdfgd (1)

https://www.utebox.com/box/

Avemu scontru assai invitati à a mostra l'annu passatu, è avemu guadagnatu assai.Quist'annu, andemu à riunisce e nostre forze è preparate à brillà di novu in sta mostra.

Per questa mostra, avemu preparatu parechje scatuli cù mudelli, culori è funzioni diffirenti.Semu un fornitore di scatula prufessiunale.In più di a dimensione esistente, simu assai sustegnu di u sviluppu di u produttu è a persunalizazione.

dgdfgd (2)

https://www.utebox.com/customization/

Avemu una squadra matura per adattà i prudutti per voi.A scatula hè solu un containeru di imballaggio.Per i vostri prudutti diffirenti, avemu bisognu di scatuli diffirenti per cuntene i vostri prudutti.Per certi prudutti di altu valore, sustenemu ancu a persunalizazione di u fodera.

U morbidu rivestimentu EVA prutege i vostri prudutti preziosi è impedisce l'elettricità statica da esse introduttu.I nostri scatuli sò largamente usati in parechji campi, cum'è u cuntrollu di u focu, a sicurità, a securità publica, HNA, etc. In l'ultimi anni, cù u sviluppu di prudutti è scatuli di rotulazione, l'appiecazione di a tecnulugia di rotulazione hè più è più larga.

dgdfgd (3)

https://www.utebox.com/faqs/

In più di scatuli, avemu ancu boe è aiuti di navigazione, è ancu qualchì suminatu marittimu.In più, ci sò ancu i liners di bucket di ghiaccio è certi prudutti di metalli rotulati.

Speremu chì i nostri prudutti di stampa rotazionale ponu andà à un mercatu più grande.Attraversu sta mostra, pudemu scuntrà più clienti cù bisogni spiciali, cusì chì i nostri prudutti ponu avè un sviluppu più grande.     

Sè vo avete bisognu di prudutti rotational molding, ci ponu truvà à sta mostra.S'ellu ùn hè micca cunvenutu per voi per andà in l'esposizione, site benvenutu per lascià un missaghju per mè.Risponderemu à e vostre dumande u più prestu pussibule è vi darà u megliu serviziu è bè.


Tempu di post: 30-Sep-2022