Applicazione di prudutti di stampa rotazionale in u campu di l'automobile

In l'ultimi anni, cù u sviluppu è l'innuvazione,muffa rotazionalehà purtatu à una nova rivoluzione in a fabricazione di l'automobile.L'applicazione di u muffa rotazionale hà purtatu assai vantaghji à l'industria di a fabricazione di l'automobile:

wps_doc_0

1 、 U muffa rende assai còmuda di trasfurmà e parti cù forme cumplesse.

Per esempiu, quandu u pannellu di strumenti hè trattatu cù platti d'acciaio, hè spessu necessariu di processà è forma di ogni parte prima, è poi assemble o salda cù cunnessi rispettivamente.Ci sò parechji prucessi. Ma pudemu fà "un pezzu" daprucessu di rotomolding, cù un cortu tempu di trasfurmazioni è una precisione garantita.

 wps_doc_1

2、 U più grande vantaghju di l'applicazione di i prudutti di rotomolding per i materiali di l'automobile hè di riduce u pesu di a carrozzeria.

U pesu ligeru hè u scopu perseguitu da l'industria di l'automobile, è u muffa rotazionale pò ghjucà un grande rolu in questu rispettu.

In generale, a gravità specifica hè 0.9 ~ 1.5, è a gravità specifica di i composti rinforzati di fibra ùn supererà micca.

Trà i materiali metalliche, a gravità specifica di l'acciaio A3 hè 7,6, u latu hè 8,4, l'aluminiu hè 2,7.

Questu fa u muffa un materiale eccellente per l'automobile ligera.

 wps_doc_2

3、 E caratteristiche di deformazione elastica ponu assorbe una grande quantità di energia di collisione, anu un effettu buffer più grande nantu à un forte impattu, è ghjucanu un rolu in a prutezzione di i veiculi è di i passageri.

In u risultatu, i vitture muderni utilizanu dashboard plasticized è u volante per rinfurzà l'effettu di cushioning.

 wps_doc_3

I paraurti frontali è posteriori è e strisce di rifinitura di u corpu sò fatti di materiali di muffa per riduce l'impattu di l'uggetti fora di u veiculu nantu à u corpu.

Inoltre, u moldu di rotazione pò ancu assorbe è attenuà a vibrazione è u rumore, chì ponu migliurà a cunsulazione di u viaghju.

4 、 Adattate à i bisogni di l'usu di e diverse parti di u veiculu

U stampu cù e proprietà richieste pò esse fattu aghjustendu diversi riempitivi, plastificanti è indurenti secondu a struttura è a cumpusizioni di u stampu, Cambia a forza meccanica è a prestazione di trasfurmazioni è di stampatura di i materiali per risponde à i requisiti di applicazione di e diverse parti di u veiculu.

Per esempiu, u paraurti deve avè una forza meccanica considerableu, mentre chì u cuscinu è u backrest deve adupràpoliuretanu morbiduschiuma.

 wps_doc_4

5、 Hà una forte resistenza à a corrosione è ùn si corrode micca s'ellu hè dannatu in u locu.

Una volta chì a superficia di pittura di l'azzaru hè dannata o l'anti-corrosione iniziale ùn hè micca bonu, hè faciule d'arrugginà è corrode.

A resistenza à a corrosione di u moldu rotativu à l'acidu, l'alkali, u salinu, etc. hè assai più grande di quella di a piastra d'acciaio.Se u muffa hè aduprata cum'è a parte di u corpu, hè assai adattatu per l'usu in i zoni cù una contaminazione pesante.

wps_doc_5 


Tempu di Postu: Dec-20-2022