Sparte di l'Esperienza nantu à u trattamentu di riscaldamentu sussegwenti di i prudutti rotomolded

U trattamentu di riscaldamentu sussegwenti di i prudutti rotomolded hè generalmente divisu in tipu di focu direttu è tipu di riscaldamentu indirettu.Youte Plastics piacerebbe sparte alcune piccule applicazioni di sti dui metudi quì.

savasqw

Tippu di focu direttu

Cum'è u nome implica, u focu direttu hè l'usu direttu di a fiamma per scaldà u muffa, cusì hè un trasferimentu di calore più efficau, a fiamma direttamente in cuntattu cù a superficia di u muffa, finu à chì u cuntrollu raghjone di a distanza trà a fiamma è u muffa, aghjustà u culore di a fiamma, cuntrullà a direzzione è a dimensione di a fiamma, in generale riceverà un effettu di riscaldamentu megliu.Per i tanki di almacenamento rotomolded, kayaks è altri prudutti, generalmente utilizate u tipu di focu direttu.Ma stu metudu di riscaldamentu hà ancu disadvantages, a fonte di u focu hè esposta, a temperatura ùn hè micca faciule di cuntrullà, etc.

Tipu di riscaldamentu indirettu

Utilizendu l'aria o l'oliu idraulicu, l'electricità per compie u prucessu di riscaldamentu di u moldu, ci sò parechji metudi.

(1) Riscaldamentu di cunvezione di l'aria forzata in a camera di riscaldamentu: Questu hè u metudu di riscaldamentu cumunimenti utilizatu per implementà u trasferimentu di calore à u moldu scaldendu l'aria in a camera di riscaldamentu.

(2) Utilizà u sistema di liquidu per riscalda u muffa.

(3) Sistema di riscaldamentu elettricu.U vantaghju di u riscaldamentu di energia elettrica hè pulita senza contaminazione di l'aria, riscaldamentu veloce è ponu cuntrullà accuratamente a temperatura di riscaldamentu, hè un metudu di riscaldamentu più ideale, ma questu modu hè sempre sottumessu à a tecnulugia avà.

(4) sistema di riscaldamentu infrared: u cumpunente di riscaldamentu infrared hè a cunduzione diretta di l'energia di radiazione di calore à a superficia di u muffa, questu modu pò esse prughjettatu in modu efficace u calore, ma serà affettatu da l'angolo di proiezione.

U prucessu di rotazione hè chjamatu rotational molding o rotational molding, u metudu di formatura hè di rotà u muffa longu à i dui assi verticali è fà u riscaldamentu, a cavità di u muffa di i viperi in u rolu di a gravità è u calore si fonde gradualmente è aderisce à a superficia di a cavità di u moldu.Dopu à rinfriscà è furmatu, i prudutti di plastica sò fatti.

U prucessu di stampa rotazionale hè spessu usatu in a produzzione di prudutti di plastica senza saldatura, cumplessu, in l'industria chimica, meccanica, elettronica, industria ligera è militari sò largamente usate, cum'è motociclette, automobili è altri veiculi cisterna di carburante, scatuli di almacenamentu, cuntenituri cavu grande è mediu-size, parti di l'automobile, cuntenituri resistenti à a corrosione in l'internu è solu, etc. In l'ultimi anni, hè ancu gradualmente utilizatu in a produzzione di parechji prudutti civili o militari cum'è scatuli di imballaggio, scatuli di trasportu è altri prudutti.

asvadbqw

Tempu di post: 18-Jan-2022