U prucessu di rotomolding cambia u mondu è u stilu di vita di e persone per una vita assai più standard

Cù u sviluppu di u mondu, a ghjente paga sempre più attente à a prutezzione di l'ambiente.I plastichi sò sempre più accettati da l'ambientalisti perchè sò 100 per centu riciclabili cumparatu cù altri materiali cum'è metalli.

I metudi di trasfurmazioni di plastica sò una varietà di categurie, cumprese rotomolding, soffiatu, iniezione, extrusion, blister u più largu.Relativamente parlante, l'altri quattru metudi di trasfurmazioni sò più cunnisciuti, è più prudutti di plastica cum'èscatuli di almacenamentu, sgabelli è sedie utilizati in l'usu di ogni ghjornu sò fatti di sti prucessi.

Relativamente parlante, pochi persone cunniscenu u prucessu di rotomolding plasticu.Puderanu vede in a vita, solu sapè chì hè plastica, ma ùn sanu micca chì hè u materiale di plastica rotomolding, cum'è slide, grande cisterna d'acqua ètorre d'acqua rotomolding, chì sò generalmente fatti di plastica rotomolding.

imagine 1

I prudutti chì utilizanu stu prucessu includenu cisterna di carburante di rotomolding, cisterna d'acqua rotomolding, recinzioni meccaniche rotomolding, parafanghi, etc.

Tecnulugia Roto-molding hè un ramu impurtante di trasfurmazioni molding plastica, dapoi u so apparizione in u 1940, dopu à più di mezu seculu di sviluppu, l 'attrezzatura è tecnulugia hè sempri più perfetta.Hè largamente utilizatu in i paesi sviluppati in Europa.Da i ghjoculi di i zitelli à i pezzi di plastica di l'automobile, à i prudutti di plastica giganti di l'ingegneria.In particulare grande è furmatu in - prudutti di cuntrollu.A causa di a limitazione di u prucessu tradiziunale stessu, pò esse cumpletu solu da u prucessu di rotomolding.

In Cina, soprattuttu in l'ultimi anni, alcune imprese di plastica à traversu a macinazione di u mercatu, ancu s'è certi implicati in a fabricazione di u produttu di u prucessu di plastica rotomolding, ma per via di a restrizione di i prucessi chjave, ùn ci hè statu micca grande sfondate, pò pruduce solu alcuni relativamente relativamente. prudutti grossi senza dimensioni strette, esigenze di prestazione.Cusì chì a maiò parte di i pratichi ùn anu micca realizatu a natura avanzata è a forte competitività di u mercatu di u prucessu di rotomolding.

Principiu di u prucessu di rotomolding

U metudu di u prucessu di rotomolding hè di aghjunghje plastica in u moldu prima, è dopu u moldu gira longu i dui assi verticali è u riscalda.U plasticu in u moldu hè gradualmente rivestitu uniformemente sottu l'azzione di a gravità è l'energia di u calore, funnu è aderiscenu à tutta a superficia di a cavità di u moldu, furmendu in a forma necessaria, è furmendu per rinfriscà è finalizà.

Vantaghji di Roto-molding:

1. Vantaggiu di costu

In u prucessu di rotomolding, solu a forza di u quadru hè necessariu per sustene u pesu di u materiale, u moldu è u quadru stessu, in modu per impedisce u materiale di fughje.È u materiale in tuttu u prucessu di muffa, in più di u rolu di a gravità naturale, quasi micca da ogni forza esterna, cusì à avè cumplettamente a trasfurmazioni di u muffa di a machina è a fabricazione còmuda, ciculu cortu, vantaghji low cost. 

imagine 2

2. Vantaghju di qualità:

In tuttu u prucessu di produzzione, a qualità di u produttu è a struttura sò più stabili perchè ùn ci hè micca stress internu.

3. Vantaggi flexible è cambiante:

U muffa di a machina di u prucessu di rotomolding hè faciule da fabricà è prezzu bassu, per quessa hè soprattuttu adattatu per a pruduzzione multi-varietà è chjuca in u sviluppu di novi prudutti.

4. Vantaghji di u disignu persunalizatu:

I prudutti in u prucessu di rotomolding sò faciuli di cambià u culore, è ponu esse cavu (senza saldatura è senza saldatura).U trattamentu di a superficia di i prudutti pò ottene l'effettu di u mudellu, u legnu, a petra è u metallu, per risponde à i bisogni persunalizati di i cunsumatori in a sucità muderna.

Sti vantaghji prumove u sviluppu rapidu di l 'industria rotomolding, è più è più prughjetti aduprà u prucessu di rotomolding à ghjunghje sin'à prugressu leapfrog.rotomolding plastica, hè diventatu un sinonimu di altu sensu.

U prucessu di rotomolding hè divisu in dui categurie, unu hè u focu apertu.Relativamente parlante, a tecnulugia di u focu apertu ùn hè micca altu, una persona pò operà, stu prucessu hè principalmente utilizatu per i tanki d'acqua,boe, balise è altre esigenze relativamente bassu per u prucessu di i prudutti. 

imagine 3

Un altru hè a fabricazione di u fornu.In cunfrontu cù u focu tradiziunale apertu, i prudutti di produzzione di u fornu ponu aghjustà a temperatura, u funziunamentu dipende principalmente da u funziunamentu di a macchina, a produzzione di prudutti più raffinati.Ma relativamente parlante, u prezzu di i prudutti individuali hè ancu più altu.

Ci sò parechji clienti chì cercanu materiali plastichi rotomolding per ottene diverse scopi di usu di u produttu.

U primu hè di utilizà plastica rotomolding invece di metallu.I prudutti di metalli esistenu per tantu tempu è sò usati cusì largamente chì naturalmente anu i so vantaghji.Per esempiu, u costu di mostra forte è bassu.In cunfrontu cù u costu di molding, ancu u pruduttu unicu di metallu deve esse fattu in un moldu, chì hè troppu prezzu.

Tuttavia, ci sò parechji disadvantages unsolvable di metallu, comu lu listessu vulume di u casu paragunatu cù plastica, pesu, rumore quandu si move, resistenza à currusioni, prucessu splicing metallu di solitu ùn pò ghjunghje sin'à u scopu di waterproof.

Per d 'altra banda, u plastica rotomolding pò risolve perfettamente i disadvantages di u metale.Per a listessa forza, u plasticu hè cusì ligeru chì u sonu chì face quandu si move hè quasi insignificante.E caratteristiche di plastica rotomolding, resistenza à l'acidu è alkali, resistenza à a corrosione, purtendu luce ultravioletta, bona fissazione di culore, a vita media di serviziu di più di deci anni.Hè dinù per via di sti carattiristichi, materiali plastichi rotomoldinger sò largamente usata in prughjetti outdoor, simile à buoy, strada acqua cavallu https://www.utebox.com/customization/, grande parcorsu fora, etc.

CAS (5)

Avemu parechji esempi tipici.

In u 2021, avemu un prughjettu per fà un troncu di vittura.Stu prughjettu hè più di un milione di dollari, cinque gruppi di stampi solu per u prugettu.Un tali prughjettu ùn hè micca stranu per noi, ma hè una nova sperienza è sentimentu.

Prima di tuttu, stu prughjettu era prima fattu di metallu.Hè precisamente per via di e limitazioni di u metallu stessu chì i clienti inizianu l'idea di circà un altru materiale per rimpiazzà u metallu.

L'idea hè laudable in un sensu, dopu tuttu, cum'è prudutti creativi.Ma ogni volta chì qualcosa hà da fà un grande passu avanti, tutti i implicati in u prughjettu corre u risicu di prova è errore.

Dopu una volta di prucessu, u cliente hà finalmente sceltu u materiale plasticu rotomolding.Ovviamente, u prucessu di mudificazione hè cum'è s'ellu era su misura per u troncu di una vittura, è i risultati sò maravigghiusi.A forma unica di plastica rotomolding hè veramente impressiunanti, per ùn dì e diverse caratteristiche di plastica rotomolding, per chì i clienti ricurdanu a so decisione originale.

Questu hè l'incantu di u prucessu di rotomolding, pudemu avè i nostri difetti, ma i nostri vantaghji anu superatu cumplettamente l'esistenza di difetti.U nostru focus principale hè i prudutti high-end, i clienti high-end.Ma u nostru prezzu hè vicinu à a ghjente è bella, chì tutti s'innamoranu di i prudutti di plastica rotomolding.

In altri palori, quandu i mobili muderni rimpiazzanu i mobili muderni tradiziunali, ùn avete più da preoccupari di una sedia rotta;Quandu u cisterna di rotomolding rimpiazza u tank di metallu tradiziunale, ùn pudete più beie acqua chì puzza di ruggine;Quandu a scatula di rotomolding rimpiazza a scatula di iniezione, pudete mette in ogni angulu, è fighjate dece anni dopu, serà sempre u listessu.

Questu hè un novu mondu chì i prudutti di rotomolding ponu apre à voi.Qualcosa chì hè luntanu da a vostra vita pò esse veramente assai vicinu à voi.

 imagine 5

Truverete chì u plasticu ùn hè micca a prima impressione di consumables, hè cusì durable, bella forma, oltre tutta a vostra imaginazione originale.Di sicuru, tali plastica inimaginable hè solu plastica rotomolding.

Per mè, un ghjovanu rotomolder solu un annu di sperienza in l'affari.Hè un onore per esse presentatu à stu novu prucessu di plastica.In questa era di depressione ecunomica, sottu a grande pressione di crisa ecunomica.A ghjente cerca sempre più cose chì duranu più di ciò chì facenu per e cose chì si rompenu dopu uni pochi di usi.

Cum'è Zara è H&M si ritiranu lentamente da u mercatu cinese, sti fast fashion sò ancu ritirati gradualmente da u stadiu di a storia.È i prudutti per l'usu di a casa, i prudutti durable pruduciuti da u rotomolding plasticu, eventualmente rimpiazzà u plasticu fragile chì ùn resisterà micca a prova di u tempu.

Si pò dì chì l'ascesa di i prudutti di rotomolding vene da u cambiamentu di u cuncettu di cunsumu di i clienti.Tutti volenu risparmià soldi per a so attività, ma qualchì volta sceglie un pruduttu cù una vita più corta per risparmià soldi hè un grande perdu.

Per quessa, avemu ricevutu assai campioni da i clienti.Cassetta d'attrezzi di stampaggio a iniezione, cisterna di metallo, boa di metallo, cassetta di legnu, cassetta di l'aviazione... Hanu solu una dumanda, chì cambiassi sti prudutti in rotomold.

Per una cumpagnia cù capacità di ricerca è sviluppu indipendenti è una squadra di cuncepimentu maturu, a ricerca è u sviluppu hè veramente a cosa più simplice in u mondu, ma cumu per maximizà e forze è evità i punti debbuli hè a cosa più difficiule in u mondu.

A nostra ricerca hè definitu micca più di dui, ma chì u cliente pò vede à un sguardu, a nostra esistenza hè l'esistenza di altre loopholes materiale.

In l'ultimi anni di sviluppu rapidu, avemu assai più prudutti speciali.Abbigliamento, alimentazione, alloghju è trasportu, ogni locu hà una figura di rotomolding.

Dressing, ci sò armari roto-molded;Per i pranzi, ci sò scatuli di trasportu di plastica rotomolding;Housing, rotomolding stanza semplice plastica, hannu dinù forma spiciali di rotomolding mobili plasticu;Viaghjà, i prudutti di rotomolding sò immersi in tutti l'aspettu di u veiculu - rotomolding anti-collision board, rotomolding fender, rotomolding seats ... Quantu l'ochju pò vede, sò rotomolding plastiche.

imagine 6

Quandu stu novu prucessu di rotomolding plastica vola in millaie di famiglie cum'è una rondine di primavera, prova chì a primavera di l'era hè ghjunta.Stu hè ciò chì tipu di era, un plastica roto è divintatu amichevuli di l 'ambienti, liggera è beddu era;Una era di diverse attitudini sottu à l'infezzione di u plasticu rotomolding, ma ancu una era di l'innuvazione cuntinua è u sviluppu rapidu.

Cixi City Youte Plastic Container Co., LTD., Rispundemu à a chjama di The Times, per i sforzi di prutezzione di l'ambiente, per i sforzi di a billetera di u cliente.Travagliemu cù i nostri clienti è cù The Times.Ciò chì vulemu fà hè di utilizà sempre un novu sguardu, in faccia à i nostri clienti, i nostri amichi;Cù u livellu di creatività è tecnulugia sempre cambiante, per risponde à e diverse esigenze di i clienti.

Hè ciò chì perseguimu è hè ciò chì avemu travagliatu.

Vi aspittemu quì à Cixi Youte Plastic Container Co., LTD.

imagine 7


Tempu di Postu: Aug-05-2022