Scatola di trasportu UAV Rotomolding, una casa su misura per ogni UAV

Cù a larga applicazione di l'industria UAV, l'industria UAV hà sviluppatu rapidamente.UAV ponu esse divisi in militari è civili secondu i so campi d'applicazione.In l'armata, i UAV sò spartuti in aerei di ricunniscenza è aerei di destinazione.Per l'usu civile, l'applicazione UAV + industriale hè a vera dumanda rigida di UAV;L'applicazione in fotografia aerea, agricultura, prutezzione di e piante, micro selfie, trasportu espresso, salvataggio di disastri, osservazione di a fauna salvatica, monitoraghju di malatie infettive, rilevazione è mappatura, reporting di notizie, ispezione di energia elettrica, sollievu di disastru, filmazione di film è televisione, romanza di fabricazione è altri. campi hà allargatu assai l'usu di u UAV stessu.

wps_doc_0

UAVs varienu in grandezza è u valore secondu diversi scenarii d'usu.Per i grandi UAV, u trasportu hè un grande prublema.

I scatuli di metalli tradiziunali sò pisanti è faciuli di dannu.Ancu se a scatula di legnu hè ligera in pesu, ùn hè micca faciule di cambià è ùn hè micca adattatu per u riciclamentu.

Scatola rotativa di plasticahà i vantaghji di u pesu ligeru, bella forma, apertura è chjusu convenienti, è ùn hè micca male dopu anni di usu.Hè una scelta assai bona per i UAV.

wps_doc_1

Guidati da i bisogni di i clienti, avemu sviluppatu una scatula di imballaggio UAV per i clienti.

A scatula hè blu, simbulizendu u drone chì vola in u celu turchinu.U grande UAV hè pisanti, cusì avemu fattu un bracket di elevazione automatica.Appughjà u switch, u UAV pò risaltà automaticamente da a scatula, evitendu dannà u UAV quandu hè pigliatu da a scatula.

Questa scatula UAV hè stata assai elogiata da l'utilizatori.Cumbinemu a scatula è u supportu perfettamente, è persunalizà u rivestimentu per mantene u drone in un locu propiu, evitendu i danni causati da l'impattu è a vibrazione durante u trasportu.

A scatula hà roti, chì hè cunvenutu per piglià per l'esposizione è a vendita.Questa scatula risponde à i bisogni basi di i clienti è pone una basa solida per noi in u campu di UAV.

wps_doc_2

Speremu chì più clienti ligati à i UAV ponu truvà noi è sviluppà inseme novi scatuli.Credu chì pudemu stabilisce relazioni cummerciale à longu andà!


Tempu di post: 20-mar-2023